سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حسابداری و حسابرسی

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین موسسه حسابرسی با کاهش جرایم مالیاتی

در کشور ما موسسات و شرکتهای بسیاری وجود دارند که در انجام امور حسابرسی و مالیاتی فعالیت می کنند. اما تعداد محدودی از آنها هستند که در تمامی پرونده های خود موفق شده اند و توانسته اند رضایت کامل شرکتها و موسسات درگیر مسائل مالیاتی را جلب نمایند.

موسسه حساب جم با بیش از 23 سال سابقه در زمینه های مالیاتی و حسابرسی توانسته است در کاهش قطعی مالیات شرکتهای طرف قرارداد خود موفق باشد.فعالیت های موسسه حساب جم محدود نبوده و بشرح زیر است:

 

1- حسابرسی صورتهای مالی

یکی از وظایف اصلی حسابرسان بررسی صورت‌های مالی شرکت است که با هدف تایید یا رد کردن صورت‌های مالی انجام می‌شود. کارشناس حسابرسی می‌تواند در مورد ادعای حسابداری شرکت، نظر خود را بیان کند و همچنین صورت‌های مالی را بر اساس معیارهای حسابداری تعیین کند. حسابرسی باعث اعتبار بخشیدن به فرآیند مالی یک شرکت می‌شود که با بررسی اسناد و مدارک مالی همراه است.

حسابرسی صورتهای مالی توسط حسابداران رسمی دارای اهداف مختلف است که هر سازمان یا شرکت باید به صورت سالیانه به حساب‌های شرکت خود رسیدگی کند. همان طور که می دانید حسابرسی باید توسط شرکت‌های معتبر انجام شود تا نتیجه رضایت بخشی داشته باشد. موسسه حساب جم خدمات مختلفی را در زمینه مالی ارائه می‌دهد که یکی از آن‌ها حسابرسی صورتهای مالی است. افرادی که می‌خواهند به صورت سالیانه وضعیت مدارک و اسناد خود را بررسی کنند می‌توانند به این موسسه اعتماد کنند.

 

2- دفاعیه مالیاتی با کاهش قطعی جرایم مالیاتی

اگر مودی اظهارنامه مالیاتی عملکرد خود را در موعد مقرر تسلیم نموده باشد جریمه دیرکرد از تاریخ ابلاغ برگ تشخیص ( اصلی یا متمم ) تا زمان پرداخت محاسبه و مطالبه خواهد شد.

در صورتی که اظهارنامه مالیاتی تسلیم ننموده یا در موعد مقرر قانونی تسلیم ننماید : جریمه دیرکرد از تاریخ انقضای مهلت تسلیم اظهارنامه قابل محاسبه و مطالبه میباش

به موجب ماده  190 ق.م.م جریمه تاخیر معادل 2/5% به ازای هر ماه خواهد بود . 

در خصوص مدت ماه های قابل محاسبه جریمه دیرکرد نیز در تبصره دو ماده 190 آمده است : اگر  فاصله بین اعتراض نسبت به برگ تشخیص تا تاریخ قطعی شدن بیش از یکسال شود جریمه فقط تا مدت زمان یکسال قابل مطالبه خواهد بود.

همانگونه که در اکثر دعاوی کیفری و حقوقی لایحه ای از سمت صاحبان دعوا به دادگاه ارائه می شود در دعاوی مالیاتی نیز مودی باید لایحه ای برای دفاع از خود تحویل مقامات قضایی دهد.تنظیم لایحه می تواند مزایایی به همراه داشته باشد.

اعضای هیأت حل اختلاف در صورت عدم حضور به موقع مودی می توانند با مطالعه لایحه رأی مقتضی را صادر نمایند و همچنین اگر در همان روز رأی گیری انجام نشود وجود دفاعیه مالیاتی باعث عدم فراموشی بحث مورد نظر و دوباره یادآوری آن برای بهتر و دقیق تر رأی دادن می گردد.

3-تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی

زمانی که کلیه مبالغ سود و زیان معاملات یک فرد یا شرکت به صورت کامل محاسبه شده است باید اظهارنامه عملکرد تهیه شود که طبق تعریف آن 25 درصد میزان سود دوره مالی به اداره مالیات تسلیم می‌شود. محاسبه اظهارنامه عملکرد کار دشواری است که شخص به تنهایی نمی‌تواند از پس آن برآید.

در این مواقع شرکت‌های حسابداری مختلفی وجود داشته که می‌توانند برای تهیه و تنظیم اظهارنامه عملکرد اقدام کنند. موسسه حساب جم به عنوان یکی از شرکت‌های با تجربه در این زمینه بوده که خدمات مختلفی را به مدیران کسب و کار مؤسسات و شرکت‌ها ارائه می‌دهد، یکی از خدمات شرکت حساب جم تهیه و تنظیم اظهارنامه عملکرد است.

مزایای ارسال اظهارنامه عملکرد به گونه‌ای است که طبق ماده 189 اداره امور مالیاتی اگر شرکت به مدت سه سال متوالی بتواند اظهارنامه خود را به صورت صحیح برای اداره مالیات ارسال کند و مورد تأیید آنان قرار بگیرد از 5 درصد جایزه خوش حسابی نسبت به مالیات‌های پرداخت شده سه سال بهره‌مند می‌شود.

این پاداش به گونه‌ای است که صاحبان بنگاه‌های مختلف را تشویق می‌کند تا بتوانند طبق قوانین تعیین شده اظهارنامه عملکرد خود را در موعد مقرر و با انجام صحیح آن برای اداره امور مالیاتی ارسال کنند.

 

موسسه حساب جمبا بیش از 23 سال سابقه در ارائه گزارش حسابرسی شرکتها، موسسات و اشخاص در حداقل زمان، دفاعیه مالیاتی، همچنین کاهش قطعی مالیات مشاغل و اشخاص حقیقی و کاهش جرایم مالیاتی تراکنش های بانکی توانسته است رضایت کامل شما عزیزان را جلب نماید. حساب جم با تهیه و تنظیم اظهارنامه های مالیاتی در اسرع وقت و استقرار بهینه حسابداری منطبق با استانداردهای حسابداری در بین برترین موسسات حسابرسی کشور قرار گرفته است. تخصصی ترین خدمات حسابرسی و حسابداری را از متخصصین و مشاوران مالیاتی حساب جم بخواهید.

شماره های تماس

02188533187

02188546394

02188545397

02188517021

02188756867